Serviceskolan – träna service och bemötande

På bara fyra timmar kan du få en bättre kunskap om hur du skapar nöjda och lojala kunder och få verktyg för effektiv service. Utbildningen är anpassad för mobil men går även att genomföra på surfplatta och dator. Du tränar och övar, får faktafilmer och tips och i utbildningen finns även en personlig handlingsplan med tips för hur du kan jobba i din egen vardag.

1.995,00 kr ex. moms

Utbildningen består av korta filmer där du får inspiration, tips och fakta kring olika teman som berör ämnet. I varje kapitel finns även en självskattning, övningar och en egen reflektion som blir din handlingsplan och som kompletterar och gör det möjligt att repetera och arbeta vidare. Du kan själv välja de delar av utbildningen som är mest intressant för dig. Totalt tar utbildningen ca 4 timmar att göra.

Utbildningen finns även att beställa till eget LMS och du kan med lätthet anpassa bild och innehåll till egen organisations servicekoncept.

Du har tillgång till utbildningen i 3 månader från att vi levererar din beställning.

  1. Rollen – ditt uppdrag
  2. Kundfokus
  3. Var steget före
  4. Kunder är olika
  5. Grunder i kommunikation
  6. Kroppsspråk
  7. Aktivt lyssnande
  8. Undvik missförstånd
  9. Bjud på din kunskap
  10. Ge förslag och påverka
  11. Våga fråga
  12. Hjälp kunden att köpa
  13. Det lilla extra
  14. Krävande situationer
  15. Klagomål – en gåva
  16. Välkommen igen

Skräddarsytt

Vi kan göra allt från mindre anpassningar av våra befintliga produkter till en helt egen anpassad e-learning utifrån dina utbildningsbehov och det som passar just din verksamhet.

Pin It on Pinterest

Scroll to Top