KOMMANDE RELEASE: Serviceskolan i fyra delar

2.400,00 kr ex. moms

Att starkt kundbemötande hänger samman med såväl försäljning som kundlojalitet är inget tvivel om. Vad påverkar första intrycket? Hur ofta missar vi att ställa en följdfråga? Vilka kundtyper finns och hur kan du anpassa ditt eget bemötande för bästa dialog?  I fyra delar finns nu möjligheten att under några timmar träna kundservice och bemötande via dator eller på mobilen.

Planerad release under december. Läs mer om innehållet i produktbladet eller beställ en demolänk nedan.

 

Artikelnr: 3024 Kategori:

Beskrivning

Utbildningen består av korta filmer där du får inspiration och tips kring olika teman som berör ämnet. I varje kapitel finns även övningar och ett faktamaterial med bland annat en checklista som kompletterar och gör det möjligt att repetera och arbeta vidare. Du kan själv välja de delar av utbildningen som är mest intressant för dig. Totalt tar utbildningen ca 1 timme.

 

Innehåll

DEL A: VAD ÄR BRA SERVICE?

  1. Rollen – ditt uppdrag
  2. Kundfokus
  3. Var steget före
  4. Kunder är olika

DEL B: KUNDKOMMUNIKATION

  1. Grunder i kommunikation
  2. Kroppsspråk
  3. Aktivt lyssnande
  4. Undvik missförstånd

DEL C: SÄLJTEKNIK I SERVICEROLLEN

  1. Bjud på din kunskap
  2. Ge förslag och påverka
  3. Våga fråga
  4. Hjälp kunden att köpa

DEL D: KUNDLOJALITET

  1. Det lilla extra
  2. Krävande situationer
  3. Klagomål – en gåva
  4. Välkommen igen

Mer detaljerad information hittar du här

Latest posts by Charlotte (see all)

    Pin It on Pinterest