Serviceskolan – träna service och bemötande

1.995,00 kr ex. moms

På bara fyra timmar kan du få en bättre kunskap om hur du skapar nöjda och lojala kunder och få verktyg för effektiv service. Utbildningen är anpassad för mobil men går även att genomföra på surfplatta och dator. Du tränar och övar, får faktafilmer och tips och i utbildningen finns även en personlig handlingsplan med tips för hur du kan jobba i din egen vardag. Utbildningen finns även att beställa till eget LMS och du kan med lätthet anpassa bild och innehåll till egen organisations servicekoncept.

Du har tillgång till utbildningen i 3 månader från att vi levererar din beställning.

Produktblad
Artikelnr: 3021-2 Kategori:

Beskrivning

Utbildningen består av korta filmer där du får inspiration, tips och fakta kring olika teman som berör ämnet. I varje kapitel finns även en självskattning, övningar och en egen reflektion som blir din handlingsplan och som kompletterar och gör det möjligt att repetera och arbeta vidare. Du kan själv välja de delar av utbildningen som är mest intressant för dig. Totalt tar utbildningen ca 4 timmar att göra.

Innehåll

  1. Rollen – ditt uppdrag
  2. Kundfokus
  3. Var steget före
  4. Kunder är olika
  5. Grunder i kommunikation
  6. Kroppsspråk
  7. Aktivt lyssnande
  8. Undvik missförstånd
  9. Bjud på din kunskap
  10. Ge förslag och påverka
  11. Våga fråga
  12. Hjälp kunden att köpa
  13. Det lilla extra
  14. Krävande situationer
  15. Klagomål – en gåva
  16. Välkommen igen

Latest posts by Kristin Johansson (see all)

    Pin It on Pinterest